سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستاد نماز جمعه ابر کوه

هفته بیسج گرامی باد

 

نماز جمعه (16/9/86) همانند جمعه های گذشته با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ابرکوه در مصلی شهدای محراب برگزار گردید.حجه الاسلام توحیدی امام جمعه موقت شهرستان ابرکوه به مناسبت شهادت امام جواد (ع)  جوانترین امام شیعیان به تشریح وضعیت دوران امامت آن حضرت پرداختند.این امام همام در سن 8 سالگی به امامت رسیدند واین نشانه قدرت و توانایی خداوند می باشد.چرا که بعضی از انبیا همانند حضرت عیسی (ع) در گهواره صحبت می کرد.مامون جهت تحت نظر قرار دادن ایشان و همچنین بخاطر جلوگیری از ترویج افکار علویون دختر خود ام الفضل را به تزویج ایشان در آورد.امام جواد (ع) در چندین جلسه با حضور دانشمندان اسلامی و غیر اسلامی تسلط خود را بر علوم دینی و فقه به نمایش گذاشتند که این عما باعث حیرت و تحسین حضار شد.

 

خطیب جمعه در خطبه دوم به مناسبت های هفته پرداخت

 

اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره ویژگیهای دانشجو که چند خصوصیت را بر شمردند از جمله:

 

-پیروی و تابع حق بودن

 

-متدین و در حریم دین بودن

 

18 آذر سالروز معرفی رژیم بعثی عراق بعنوان مسئول و آغازگر جنگ تحمیلی از سوی سازمان ملل متحد در سال 1370 که نشان داد ایران در این جنگ شروع کننده نبوده است.

 

 

 

                                     

نماز جمعه (2/9/86) همانند جمعه های گذشته با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ابرکوه در مصلی شهدای محراب برگزار گردید.حجه الاسلام غفوری امام جمعه شهرستان ابرکوه به مناسبت هفته بسیج مطالبی پیرامون این موضوع ایراد کردند.

 بسیج شجره طیبه  درخت تناوریست که شکوفه آن بوی طراوت عشق می دهد. در تفسیر سخنان حضرت امام (ره) می توان گفت این شجره طیبه الهام گرفته  از آبات الهی است که شکوفه های آن بوی توحید ،شهادت و عشق می دهد.این درخت تناور هرگز خشک نمی شود.توقف در بسیج معنا ندارد. هوای گرم و یخبندان مانع فعالیت بیسج نمی شود.بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدانست.بسیج لشکر مخلص خداست .ویژگی مهم بسیج اخلاص اوست.حضور مردم در بسیج در تمامی عرصه های انقلاب نشانگر عشق و علاقه مردم به بیسج است و این امر دشمن را حیرت زده کرده است.دشمنان سعی می کنند این حضور مردم را به انحای مختلف کم رنگ نشان دهند.دانشمندان بسیجی ما امروز در عرصه های فعالیت های علمی به صورت استکبار سیلی زدند. در فعالیت های هسته ای 5 سال است که امریکا این مساله را بهانه کرده است جهت منزوی کردن ایران .امروز بسیجیان حزب الله خواب را چشمان امریکا و اسرائیل گرفته اندو این نشنگر نفوذ بسیج در میان مسلمانان جهان است.

 

اشاره به سالروز میلاد امام رضا (ع) و تشکر از مردم بخاطر برگزاری مراسم جشن و سرور در شهرستان ایشان وجود مرقد این امام همام را منشا خیر و برکت برای شیعیان دانسته و ورود شان به ایران را سر آغازی برای پایه گذاری تشیع در کشورمان شد.

 اگر برای ائمه جشن می گیریم و یا به زیارتشان می رویم سعی کنیم به گناه الوده نشویم .ابروی شیعه را با کارهای خرافی زیر سوال نبریم.

 اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عریستان سعودی و شرکت در اجلاس سران اوپک که از ایشان به گرمی استقبال کرده و نشان دادند که برای مسئولین مملکتمان اهیت ویژهای قائلند.

 دور دوم سفرهای استانی اعضای هیات دولت با سفر به اردبیل شروع شد.مردم منتظرند ببینند آیا مصوبات دولت در استانها اجرایی می شود یا نه و چقدر از مصوبات مرحله اول به اجرا در آمده است.

 اشاره به گزارش البرادعی مبنی بر همکاری کامل ایران با آژانس انرژی اتمی و اینکه هیچ نقطه مبهمی دراین همکاری نیست. این موضوع باعث سرخوردگی آمریکاو اسرائیل بیش از پیش شده است.